Party - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Party - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Party

Door: Jeroen Silkens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

31 Maart 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai


Hallo allemaal,

Het personeelsfeest was te gek! Beter dan verwacht eigenlijk! Ik moest ’s morgens nog werken, maar om twee uur mocht ik de (eerste) bus naar de woestijn nemen. Het personeelsuitje was namelijk een dessert safari. Na 1,5 uur in de bus gezeten te hebben, kwamen wij eindelijk bij de verzamelplaats aan. Hier werd de groep verdeeld over 4x4’s, die ons dan naar een plek midden in de woestijn zouden brengen. De muziek ging hard en het gas vol open, het was net een soort rollercoaster, haha.

Er zouden in de middag verschillende activiteiten te doen zijn. En inderdaad, toen wij aankwamen stonden de kwots al klaar. Na een kort ritje hierop, gingen wij meteen door naar de kamelen. Ik had een paar dagen geleden, in Abu Dhabi, al op een kameel gezeten, maar de kans om het nog een keer te doen, liet ik niet schieten! Verder heb ik ook nog zandboarden gedaan. Geen idee of dat een woord is, haha. Het is eigenlijk precies hetzelfde als snowboarden, maar dan uiteraard in het zand.. Erg leuk om een keer te doen! Echter zitten je schoenen wel prop vol met zand daarna.

Het was allemaal erg goed geregeld, gedurende de dag kon je namelijk zo veel drinken als je wilde en ook voor een kleine lokale snack was gezorgd (leek een beetje op oliebollen met stroop, haha).
’S Avonds na het eten, ging het avondprogramma in. Zo was er een vuurdanser, een buikdanseres en iemand die een Egyptische dans deed. Heel indrukwekkend allemaal! Ik heb dan ook met open mond staan kijken. Daarna was er een soort feestavond. Het was geweldig om te zien, aangezien de mensen hier (die alcohol drinken) duidelijk niet gewend zijn alcohol te drinken. Ik denk dat het gemiddeld een half uur duurde voordat iedereen katje lam op het podium stond te dansen, haha.

Het was erg leuk de echte lokale cultuur een keer te proeven. Zo zaten we op een kussen aan van die lage tafeltjes en werd er Arabische muziek gedraaid. En dat midden in de woestijn, fantastisch!
In alle drukte ben ik helemaal vergeten de shisha (waterpijp) een keer te proberen, daar moet ik dus nog een keer voor gaan.

Groetjes vanuit Dubai,
Jeroen.


  • 31 Maart 2015 - 20:27

    Ger:

    Nou Jeroen, het plezier spat van het verslag af!
    Zal nu wel tegenvallen om weer te werken, maar ook dat went wel weer.

    Ben benieuwd wanneer de waterpijp aan de beurt komt, dat horen we ongetwijfeld wel.

    Geniet nog van alles en tot de volgende keer weer.
    Groetjes,

    Ger

  • 03 April 2015 - 08:46

    Carina:

    Hallo Jeroen,
    Ik hoor natuurlijk de verhalen van je (stiekem toch wel HEEL trotse ) moeder. En ik was daardoor ook erg benieuwd geworden hoe het daar met jou gaat.
    Ik moet zeggen , je veslagen zijn écht boeiend om te lezen. Geweldig wat een ervaring jij daar krijgt. Hoewel het ongetwijfeld hard werken is, staat dit straks geweldig op je C.V.
    Geniet van je verblijf daar en heel veel succes !!
    Groetjes Carina Bucks ( collega van je moeder)

  • 05 April 2015 - 12:04

    José Stals:

    Hallo Jeroen

    Leuk voor jou dat je dit allemaal mee kunt maken, nemen ze niet meer van je af.
    Het is daar zeker een andere wereld dan het " dorpse " weert.
    Geniet en natuurlijk werken hoort er ook bij, maar dit staat wel leuk op je c.v.
    Wij genieten nu van een koud Pasen en de vele eieren ( let wel op chocolade mmmmmm...)

    Het ga je goed José Stals ( van de apotheek)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 29406

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: