BAM! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu BAM! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

BAM!

Door: Jeroen Silkens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

27 Mei 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal!

Dat is alweer een tijdje geleden hé, maar geen zorgen hoor, hier ben ik weer met een kleine update!

Echt veel of iets spannends is er niet gebeurd sinds dat ik terug ben uit Oman. Ik ben wel naar een waterpark genaamd Wild wadi geweest. Uiteraard moesten alle waterslides uitprobeert worden, zelfs die ene met de vrije val, haha. Ik zal dat onderbuik gevoel niet snel meer vergeten, haha

Ik heb verder veel namiddag/ avonddiensten gewerkt, waardoor de dag eigenlijk al als verloren beschouwd kon worden. ’s Morgens surf ik dan wat op het web, als mijn internet het toelaat tenminste, en ben ik opzoek naar een geschikte baan voor na mijn stage en om 14:00 uur pak ik dan de shuttle naar mijn werk.

Over het werk gesproken, dat vindt ik wel nog steeds erg leuk. Zo had ik laats Ali B aan mijn front desk balie staan. Ik moest even twee keer kijken, maar het was hem toch echt, haha. En eigenlijk is dat de dagelijkse gang van zaken. Zo checkte er later ook een voetbalspeler van Manchester United in (vraag mij niet naar de naam). Dit en de hoge bezettingsgraad (in laag seizoen) geven wel aan dat ik momenteel voor een van de betere hotels in Dubai werk.

Toch heb ik morgen en overmorgen vrij om even bij te komen van al die drukte. Een paar dagen geleden ben ik behoorlijk op mijn plaat gegaan op het werk en helaas voel ik de gevolgen daarvan nog steeds. Ik hoop dan ook dat ik na deze twee dagen rust weer volle bak er tegenaan kan!
Ik ga aankomende vrijdag in ieder geval wel naar een Friday brunch. Daar ben ik al naar uit aan het kijken sinds dat ik hier ben en met mijn naderende verjaardag zou dat toch eigenlijk ook moeten kunnen.

Ik probeer snel weer iets van mij te laten horen.

Groetjes,
Jeroen

  • 28 Mei 2015 - 17:50

    Ger:

    Hoi Jeroen,
    leuk om weer iets van je te lezen. Tja dat onderuit gaan kan iedereen overkomen, maar bij jou zijn het dan een cm meer dan bij mij en dan doet het ook meer centimeters mee pijn.
    Gewoon even rustig aan doen en dan gaat het ( hopelijk ) weer beter
    Op jouw verjaardag ( en die van Inge) zullen we er eentje op je drinken en dat doen we dan als je terug bent samen met jou nog eens over.

    Tot de volgende keer.

    Groetjes
    Ger

  • 29 Mei 2015 - 09:47

    Dewi:

    Hallo Jeroen,

    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ben door Inge uitgenodigd voor haar verjaardag . Heb er erg veel zin in. Ik hoop dat je daar toch een beetje je verjaardag kunt vieren. Aan het weer zal het niet liggen, al denk ik dat je af en toe de regen zult missen.
    Groetjes Dewi

  • 29 Mei 2015 - 13:39

    Jan En Toos:

    Hallo Jeroen
    Wat fijn dat je het nog steeds leuk vindt.
    De tijd schiet al weer op, ik hoop dat het lukt om werk te vinden
    maar met jou instelling lukt dat zeker.
    Alvast een hele fijne verjaardag, maak er een hele mooie dag van
    groetjes Toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 29407

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: