Daar ga ik weer! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Daar ga ik weer! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Daar ga ik weer!

Door: Jeroen Silkens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

26 Januari 2015 | Nederland, Maastricht

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend ben ik druk bezig geweest met het verhuizen van mijn spullen uit Maastricht, want per 31 januari zal ik geen inwoner meer zijn van de o zo mooie studentenstad Maastricht. Zoals jullie allemaal al weten staat er binnenkort weer een nieuw avontuur te wachten! Dit keer gaat mijn reis naar het wel bekende Dubai, onderdeel van de Emiraten. Ik ga dit keer stage lopen in de Front Office afdeling van een 'Le Meridien hotel' en 'Westin hotel' van Starwood.

De afgelopen tijd heb ik al veel mail en telefonisch contact gehad met het Mina Seyahi complex in Dubai. Ik hoef dit keer namelijk niet zelf te zorgen voor onderdak en vervoer, maar wordt dit allemaal door het hotel geregeld. Vandaag, 26 januari, ben ik door het hotel gebeld dat alles rond is en heb ik mijn visum ontvangen, kortom, de vlucht kan geboekt worden!

15 februari zal ik mijn eerste werkdag in Dubai hebben. Naar alle waarschijnlijkheid vlieg ik op 12 februari naar Dubai. Middels deze website wil ik jullie graag weer op de hoogte gaan houden van mijn avonturen!

Groetjes,
Jeroen

  • 26 Januari 2015 - 16:40

    Ine:

    We vinden het spannend maar ook heel fijn voor jou.
    We hopen dat je het er heel erg naar je zin zal hebben.
    Maar we willen je wel nog zien voordat je aan dit avontuur begint.
    Jeroen wij wensen je nu al heel veel succes.
    Gr Jo & Ine.

  • 26 Januari 2015 - 20:11

    Silvia En Marcel :

    Oehhh spannend! Komt nu wel heeeeel erg dichtbij.
    We wensen je n hele goede reis en heel veel succes en plezier in t prachtige dubai.
    En lezen weer graag je verhalen hier terug. Succes!!!
    Groetjes Silvia en Marcel

  • 10 Februari 2015 - 15:04

    Toos En Jan:

    Een hele goede reis, en een hele fijne tijd in Dubayy.
    Let goed op jezelf.
    groetjes toos en Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 29508

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: