Hoogtepunt - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Hoogtepunt - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Hoogtepunt

Door: Jeroen Silkens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

13 Juni 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai


Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Phoe, dat is toch wel weer eventjes geleden. Ik maar denken dat ik jullie niets te vertellen heb, maar nu dat ik er eens over nadenk is er toch wel weer het een en ander gebeurd.

Mijn verjaardag bijvoorbeeld! Eventjes dacht ik dat mijn collega’s mij vergeten waren, toen het de 31ste Mei klokslag 00:00 uur sloeg. Niets was gelukkig minder waar, want toen ik mij een paar uur later weer meldde voor de nieuwe (ochtend) shift, stond er een pelaton collega’s klaar om Happy birthday te zingen en samen met mij een lekkere cheesecake aan te snijden.

Anne Wil en ik hadden besloten de vrijdag voor mijn en na haar verjaardag (klinkt lekker ingewikkeld :P), naar een Friday Brunch te gaan in Dubai Downtown. Zo hadden wij toch een beetje een verjaardagsfeestje. Niets vermoedend gingen wij echter een week later met Juul mee naar Jamie Oliver, waar het hele restaurant daadwerkelijk stil werd gelegd om de verjaardagswens over te brengen, een onverwachtte en ongelofelijk leuke verassing!

Het weer is momenteel ook omgeslagen! Waar het in het begin nog lekker bakkeleien op het strand was is het nu de ramen potdicht, de airco op standje 20 en zelf de ijskast in. Het is vooral de luchtvochtigheid wat het zo onprettig maakt. Momenteel heb ik nog behoorlijk goed kunnen copen met deze hitte, maar als deze trend blijft doorzetten (wat het geval zal zijn volgens mijn collega’s), dan wordt het de komende periode behoorlijk puffen en hijgen.

Maar beter ook misschien, want ik heb heb nog meer te doen dan alleen maar leuke dingen. Zo ben ik inmiddels begonnen met het schrijven van mijn eindrapport. Niet omdat ik dat wil of omdat ik daar energie en/ of tijd voor heb, maar omdat dat het laatste is wat ik nog moet doen voordat ik mijn diploma in ontvangst mag nemen. Twee vrije dagen zijn helaas al naar de knoppen gegaan en, als ik zo naar het vervolg ervan kijk, zullen nog menig andere vrije dagen moeten volgen. De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze wel eens..

Op het werk ben ik momenteel in de Executive Club Lounge gestationeert, waar mijn werkzaamheden voornamelijk uit administratieve taken bestaan. De laatste dagen heeft het hotel nog een paar hoge pieken in bezetting mogen mee maken, maar nu dat wij de Ramadan in gaan (18 Juni), begrijp ik dat de bezetting behoorlijk gaat kelderen. Ik ga het zien.

Tot schrijfs!
Jeroen

  • 13 Juni 2015 - 09:17

    Ger:

    Hoi Jeroen,
    ik wist niet dat ze daar zo'n grote ijskasten hebben, maar in Dubai is niets te gek heb ik al begrepen.
    Leuk dat ze jouw verjaardag niet vergeten waren, wij hebben hem met Inge gevierd.
    Vanmorgen regent het een beetje, vanmiddag zou het weer droog worden, maar dat kan niet tippen aan het weer bij jou daar.
    Sterkte met alles en tot schrijfs,
    Groetjes
    Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 29421

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: