Yala! (Go) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Yala! (Go) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Yala! (Go)

Door: Jeroen Silkens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

23 Maart 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal,

Dat is alweer even geleden hé! Ik betrapte mij er zelf op dat het alweer drie kleine weken geleden is dat ik jullie heb geschreven. De tijd vliegt voorbij en echt veel tijd/ zin/ puf om iedere week te schrijven is er eerlijk gezegd ook niet altijd  haha. Maar nu kunnen jullie er weer voor gaan zitten, want hier is blog numero vier!

Op het werk gaat het steeds beter! Dit is mijn derde week dat ik aan het werk ben in de Front Office afdeling en ik vind het helemaal geweldig. Niet zo zeer door het werk zelf, al is dat ook wel leuk, maar meer door mijn collega’s. Iedereen, en dan bedoel ik ook de mensen van andere afdelingen, is zo aardig! Er hangt zo’n leuke goede atmosfeer! GEWELDIG!

Zoals ik al zei zie ik dat het ook steeds beter gaat met mijn werk. Ik krijg al veel verantwoordelijkheden, maar die hebben nog veel te maken met administratieve zaken en niet zo zeer het werk aan de desk zelf, zoals ik mij dat had voorgesteld. Toch ben ik nu sinds een aantal dagen gasten in aan het checken. Dit gaat nog niet altijd even goed, maar het begin is er. Qua begeleiding zou het soms ietsjes beter mogen, maar vaak is het simpelweg gewoon te druk voor mijn collega’s om mij ook nog iets nieuws te kunnen leren. Toch, langzamerhand begint het te komen.

Ook het hotel is nog steeds helemaal top! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik ben écht blij dat ik bij de Westin terecht gekomen ben! Het hotel is gigantisch en prachtig. Iedere keer wanneer ik naar mijn werk ga of door het hotel loop sta ik er weer van te kijken hoe het kan dat zoiets bestaat; echt een plaatje! En dat is niet het enige waar ik van sta te kijken, ik verwonder mij er namelijk telkens weer over wat sommige mensen aan een hotelkamer (kunnen) uitgeven. Ik maak het wel dagelijks mee dat iemand zo’n 10.000,- let op EURO afrekent voor een kamer! En dan heb ik het nog niet eens over de extra’s als eten en drinken gehad! Het is onvoorstelbaar! Nu moet ik wel zeggen dat het een van de betere hotels van Dubai is. Er komen verschillende VIP gasten, zoals CEO’s, ministers en we hebben zelfs al een Arabische Prins/ sjeik op bezoek gehad. Het maakt/ houd het wel spannend ;) haha.

Ik probeer tijdens mijn vrije tijd zo veel mogelijk van Dubai te zien, maar mijn wisselende shiften zorgen er vaak voor dat ik erg moe ben. Daarnaast moet ik in de tijd dat ik vrij ben ook nog eens rapporten voor school schrijven, wat ook niet geheel bevorderlijk is voor de sightseeing. Toch heb ik het voor elkaar gekregen om een boeking te maken voor Abu Dhabi. Aankomende donderdag ga ik samen met Juul een kijkje nemen in het andere Emiraat. Ik ben erg benieuwd of ik veel verschillen met Dubai kan ontdekken, we zullen zien! Wanneer ik dan thuis ben hoef ik niet lang te wachten voor de volgende leuke activiteit, er staat namelijk een staff party voor de deur. We gaan met z’n allen op safari trip! In de woestijn worden, een hele dag lang, allerlei activiteiten georganiseerd waar wij naartoe mogen. Ik ben heel benieuwd wat te verwachten!

Hoop jullie weer een beetje op de hoogte gebracht te hebben hiermee. Ik zal proberen snel iets online te zetten over Abu Dhabi en de staff party! Voor nu..

Tot schrijfs,
Jeroen

  • 23 Maart 2015 - 17:04

    Ger:

    Ha Jeroen.
    Ik had inderdaad al eens op de site gekeken of ik niet een verslag gemist had, maar ik had ook begrepen dat je het best druk had met je werk. En dat gaat natuurlijk voor.
    Fijn dat het allemaal goed gaat en de dingen die ietsje minder gaan, tja daarvoor ben je toch ook gegaan. Zou te gek zijn dat je alles al zondermeer zou kunnen.

    Geniet van je uitstapje met Juul en natuurlijk ook van het personeelsuitje. We horen in je volgend verslag wel hoe het geweest is.

    Tot de volgende keer,
    groetjes uit Nederweert
    Ger

  • 23 Maart 2015 - 19:09

    Door:

    Hoi Jeroen,

    Erg leuk, dat verslag van jou. Je werk gaat zeker voor, maar het is toch wel weer leuk
    als je zo'n verhaal leest.
    Gaan jullie op een dag op en neer naar Abu Dhabi? En ga je dan met de bus of jeep of vliegtuig?
    Hebben jullie allebei op dezelfde dag vrij? En is dat jouw vrije dag of heb je er nog een daarna?
    In ieder geval heel veel plezier bij beide uitstapjes. En succes met je werk.
    Probeer niet zoveel geld uit geven als die kamers bij jou kosten haha.
    Want je raakt natuurlijk snel aan die bedragen gewend. Veel succes en plezier.
    Groetjes vanuit Bosseve.

  • 23 Maart 2015 - 19:22

    Toos En Jan:

    Hallo Jeroen
    Heel fijn dat je het er zo goed naar je zin hebt.
    Allemaal heel spannend wat daar te beleven is,
    ben benieuwt hoe je het in Abu Dhabi vindt.
    Zorg je goed voor je zelf ook nu je het zo druk hebt?

    groetjes toos


  • 25 Maart 2015 - 08:46

    Ine:

    Ha Jeroentje.
    Wat fijn om weer iets te horen van je.
    Gelukkig heb je het naar je zin, maar ook minder leuke dingen horen erbij.
    Leuk dat je naar Abu Dhabi kunt gaan geniet er van.
    Ben je ook al naar het concert van Maikel Buble geweest?
    Maak van het personeels uitje ook maar een feest, jou kenende zal dat wel lukken.
    Nou Jeroen hou je taai daar in het verre oosten, doe de groetjes aan Juul en je collega's.

    Heel veel groetjes Ine.

  • 29 Maart 2015 - 20:54

    Jeroen Silkens:

    Hey!

    Geen zorgen! Ik zorg goed voor mijzelf! haha. Soms ben ik wat moe, omdat ik verschillende shiften draai. Zo heb ik gisteren bijvoorbeeld evening gestaan, vandaag midshift en heb ik morgen ochtend. Het is dan erg moeilijk een ritme op te bouwen. Maar het gaat gelukkig allemaal nog goed!

    Helaas vallen mijn vrije dagen vaak niet samen met de vrije dagen van de andere interns. Maar soms moet je gewoon wat geluk hebben en soms moet je ook gewoon je mond open trekken en vragen of er iets te regelen valt. Het hotel is de moeilijkste niet.

    Ik ben al naar Michael Bublé geweest! Het was fantastisch om een keer mee te maken. Ondanks dat wij een beetje ver van het podium af zaten, was het een ervaring die ik niet snel zal vergeten.

    Groetjes,
    Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 29442

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: