Tja.. eigenlijk niet zoveel.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Tja.. eigenlijk niet zoveel.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Tja.. eigenlijk niet zoveel..

Door: Jeroen Silkens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

21 Mei 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog van mij heb laten horen, geen paniek! Ik leef nog steeds, haha.

Eigenlijk is er de laatste tijd niets heel bijzonders gebeurd. Het werk is nog altijd erg leuk, maar het begint wel een beetje eentonig te worden.
De laatste dagen was het een gekkenhuis, wij waren volgeboekt en hadden een tekort van 4 tot 6 schoonmaaksters, daarnaast hielp een tekort aan materiaal ook niet echt mee. Gelukkig is na héél hard werken alles toch goed gekomen. Ben blij dat ik eventjes kan bijkomen nu, aangezien ik helemaal gesloopt was.

Sinds vandaag loop ik trouwens ook weer met een nieuwe coupe rond, ben namelijk voor de tweede keer in Amerika naar de kapper geweest. En wat doe je nou als je klaar bent bij de kapper? Juist ja, je gaat winkelen!

Vorige week ben ik met Inge naar Annapolis geweest. Hier hebben wij fijn aan het water een hapje gegeten en hebben wij een boottocht gedaan. Erg leuk om een keer meegemaakt te hebben. Foto's vinden jullie op Facebook.

Ik weet dat ik het al duizend keer gezegd heb, maar de tijd vliegt echt voorbij en er is nog zoveel wat ik wil doen en zien. Morgen gaan wij naar Baltimore. Hier hebben ze o.a. een groot aquarrium wat ik zeker wil zien!

Groetjes,
Jeroen.




  • 21 Mei 2013 - 08:35

    Ger:

    Hoi Jeroen,

    Ik had al verwacht dat je het druk had, dus ongerust heb ik me niet gemaakt. Wel weer leuk om een verslag te lezen. veel plezier op je uitstapje en we lezen wel weer hoe het is geweest.

    Ger

  • 21 Mei 2013 - 14:22

    Toos En Jan:

    Hoi Jeroen
    Wat fijn dat het je zo goed bevalt daar in de VS.
    Geniet er maar fijn van, want voor je het weet ben je alweer thuis.m
    Hier is het koud, maar ik zie jullie in t shirt dus dat zit wel goed.
    Groetjes toos



  • 23 Mei 2013 - 11:02

    Ine:

    Ha Jeroen.

    Daar ben ik weer.
    Leuk weer iets te horen van jou.
    Dat je werk eentonig word ,ja ja het kan niet altijd leuk zijn.
    Hier wen je ook weer aan.
    Heb je al veel leuke dingen gekocht? Moeten we straks een extra koffer sturen?
    Hier in dit koude kikker landje is het weer kl.... vul het zelf maar in.
    We hebben het bambi treffen er weer op zitten,maar dat wist je al.
    Was wel leuk dat Inge een filmpje heeft gestuurd.
    Ga er nog maar 2 leuke maanden van maken samen met je collega's.
    Ik zie je volgende verslag weer tegemoet .

    Jeroen groetjes Ine .

  • 24 Mei 2013 - 01:01

    Jeroen Silkens:

    Leuk om al jullie reacties weer te lezen!
    Het is hier, anders dan in Nederland, erg mooi weer! Het zweet breekt je uit, wanneer je naar buiten gaat, zo benauwd is het soms.
    Ik heb een paar dingetjes gekocht, gelukkig had ik hier van tevoren al rekening mee gehouden. Ik heb een extra reistas meegenomen ;) Nu begint de vraag op te spelen of het allemaal wel gaat passen in die twee koffers (met handbagege zelfs drie).

  • 03 Juni 2013 - 06:37

    Kristel:

    haa jeroen!

    Ik ben weer even helemaal bijgelezen! wat fijn dat je het zo naar je zin hebt, je zit goed op je plek zo te horen! Je komt toch nog wel terug naar Nederland he?
    Over dat eentonig worden van werk, helaas hebben we daar denk ik allemaal wel last van. Zeker als er zoveel dingen te zien en te doen zijn, dan wil je je tijd niet verdoen aan werken;) Gelukkig zijn we nog even student en hoeven we daar voorlopig nog niet aan gewend te raken.
    Heel veel plezier nog de komende tijd, doe en zie zo veel mogelijk buiten die lange dagen om, want voor je het weet is het voorbij en moet je weer naar ons kleine kikkerland!

    groetjes kris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 559
Totaal aantal bezoekers 29431

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: