The extra mile! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu The extra mile! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

The extra mile!

Door: Jeroen Silkens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

11 Juni 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal!

Een tijdje geleden schreef ik dat er niet zo heel veel gebeurd was, het is dan ook grappig om te zien hoe gewend ik al geraakt ben aan bepaalde dingen. Wonen in Amerika is zo gewoon, iedere dag werken is al zo gewoon, iedere dag langs de poort van China Town lopen is al normaal, de misvormde en dikke mensen op straat (sorry voor het taalgebruik) zijn al zo gewoon en ook de dagelijkse omgang met mijn collega's is al zo gewoon. Geloof mij, zo kan ik nog wel even door gaan! Ik besef mij steeds meer dat ik "dit leven" nog eens kan gaan missen.. snif

Een paar weken geleden zijn wij dus naar Baltimore geweest. Een erg leuke stad, waar wij met z'n allen erg van hebben genoten, het was dan ook prachtig weer die dag! Ik had al eerder gezegd dat ik graag naar het aquarium wilde gaan. Aangezien het zo'n mooi weer was die dag besloten wij toch van een lekker terrasje te gaan genieten. Het aquarium bewaar ik voor mijn bezoek met mijn zus die aan het einde van mijn stage deze kant op komt.

Na weer een tijdje gewerkt te hebben was het dan zover; mijn verjaardag! Op 30 Mei zijn wij naar een leuke karaoke bar geweest, alwaar wij ons kapot hebben gelachen. De mensen hier geven er duidelijk niets om wat jij denkt van hun dans- en/of- zangstijl.
G-E-W-E-L-D-I-G
Ik moest gewoon werken op mijn verjaardag... Niet veel anders dan een andere dag op het werk, alleen kreeg ik nu wat felicitaties tussendoor. Echter toen ik thuis kwam begon het echte feest. Mijn huisgenootjes hadden ballonnen opgehangen, lang- zal- hij- leven opstaan, cadeautjes gekocht en zelfs een heuse verjaardagstaart (met kaarsjes) gekocht! Nogmaals bedankt daarvoor! Ik wil ook iedereen nogmaals bedanken voor de leuke felicitaties en kaarten die ik gekregen heb!

Na een tijdje niet gereisd te hebben begon het toch weer te kriebelen. Ik zeg altijd maar dat je het beste eruit moet proberen te halen. Zo vertrokken ik, Inge en Lara vorige week Maandag naar Philadelphia. Wederom een super stad! In het begin was het een beetje zoeken, wij hadden niet echt een plan gemaakt en wiste dan ook niet zo goed waar wij heen moesten.
Wij besloten bij de Starbucks te beginnen (daar hebben ze wifi ;)). Ik raakte aan de praat met een meisje welke ons uiteindelijk erg goed op weg heeft geholpen! City hall, Independence hall, love park en ga zo maar door werden aangedaan. Harstikke leuk en zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan!

Het heeft even geduurd, maar het is mij dan ook eindelijk gelukt om genoemd te worden in een gast survey op het werk! Eindelijk! Het is erg moeilijk, aangezien ik geen direct contact heb met de gasten, verder helpt mijn naam ook niet echt mee, niemand kan deze namelijk uitspreken (hoe hard zij ook hun best doen), laat staan onthouden ;)
Ik had de meneer die mij uiteindelijk heeft genoemd geholpen met spullen waarvan hij dacht dat hij het in zijn kamer had laten liggen.

Super blij ga ik nu mijn laatste maand tegemoet, stiekem hoop ik dat er nog meer gasten vinden dat ik de extra mile ben gegaan (zo noemt men dat binnen de Marriott chain). We zullen zien!

Groetjes en tot schrijfs!
Jeroen.


  • 12 Juni 2013 - 15:23

    Toos En Jan:

    super leuk wat je allemaal meemaakt.
    Wat een belevenissen allemaal, ik geloof meteen dat
    je dat allemaal gaat missen.
    Geniet nog maar even van dit alles voor je naar huis gaat.
    gr. toos

  • 14 Juni 2013 - 22:22

    Simone:

    Leuk Jeroen! Klinkt erg goed allemaal :)

  • 15 Juni 2013 - 10:28

    Helma:

    Hey Jeroen alles goed vanaf maandag zit ik ook in Amerika. Wij zitten in Florida heb je nog iets waar je van zegt dit moet je zeker doen daar in de buurt Gr. Helma

  • 15 Juni 2013 - 17:55

    Jeroen Silkens:

    Heej Helma,

    Ik zou zeker naar het strand gaan in Miami! Maar ik denk dat jullie dat al wel van plan waren.
    Verder vindt je aan de ocean drive (grote straat langs het strand) een leuk zijstraatje, je waant je er helemaal in Italie of spanje ;) Kan niet missen! Het heeft erg leuke barretjes en restaurant, zeker de moeite waard! Heel veel plezier in ieder geval! Ik denk dat jij nooit meer weg wilt, haha!

    Groetjes,
    Jeroen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 29454

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: