30...29...28...27 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu 30...29...28...27 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

30...29...28...27

Door: Jeroen Silkens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

02 Juli 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo daar, trouwe volgers!
Dat kan ik toch wel zeggen of niet? Het is de harde kliek die nu nog steeds mijn verslagen aan het lezen zijn; de doorzetters ;)
Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor de laatste keer nog iets geschreven heb. Daarom heb ik besloten om, onder het genot van een Amerikaanse pizza ;) jawel!, te gaan beginnen aan een nieuw hoofdstuk in mijn avonturenboek. Zijn jullie er klaar voor!?

Met nog maar een kleine maand te gaan (sniff sniff) beginnen er allemaal nieuwe problemen/ ideeën door mijn hoofd te spoken. Wat wil ik allemaal nog doen? Wat wil ik allemaal nog zien? En belangrijker nog, wat wil ik allemaal nog kopen? (geloof het of geloof het niet, maar ik heb nog steeds een paar hangers open..) ;)

In een sneltreinvaart ben ik nu nog dingen van mijn lijstje aan het afstrepen. Zo heb ik Dinsdag "even" een retourtje New York gedaan met bijna alle andere stagiaires, super gezellig en waarom niet!? Nu kan het ;) Onder meer een bezoekje gebracht aan het Empire state building, mooi hoor!

Echter het grotere avontuur moet nog komen! Er zal eindelijk een stempel gezet gaan worden op die o zo lege plaats in mijn paspoort. Als een soort afsluiting ga ik namelijk voor een 5- daagse all- inclusive vakantie naar Mexico. OLÉ! Wat kan het leven toch hard zijn af en toe..

Daar over gesproken.. Het leven kan wel degelijk hard zijn.. Momenteel ben ik (gelukkig) weer de oude, maar zo'n twee weken geleden kon ik dat helaas niet zeggen. Ik had hoofdpijn, buikpijn, last van een kleine blaasontsteking leek wel en werd vaak duizelig. Zelfs een bezoekje aan het ziekenhuis bleek niet uit. Geen paniek. De resultaten op verschillende tests waren negatief en er zou niets met mij aan de hand zijn.. Maar vanwaar die last dan? Tot op de dag van vandaag kan ik jullie daar geen antwoord op geven, gelukkig is het vanzelf weg getrokken en ben ik weer helemaal de oude ;)

Maar goed ook, want de groep met kinderen is nu ook gearriveerd in het hotel. De verdiepingen 2 t/m 8 zitten vol en ongelooflijk wat die kinderen een rotzooi kunnen maken zeg! Ik heb wel een beetje medelijden met de dames die deze kamers moeten schoonmaken. RESPECT!

Zoals ik al zei is het aftellen geblazen. Aftellen tot ik weer naar huis moet, maar ook aftellen tot mijn zus mij komt opzoeken. 14 Juli zal zij mij komen vergezellen in Amerika. Een overnachting in New York en in mijn hotel staan al vast! Ik kijk er naar uit haar mijn favoriete plekjes te laten zien en haar voor te stellen aan mijn collega's.

Nu dat de tijd van werken/ stage tot een einde komt en school weer de normaalste zaak van de wereld gaat worden, wordt Maastricht ook op een hoog vuurtje gezet. Zo ben ik momenteel druk bezig met het regelen van een leuke woonruimte. Stiekem kijk ik toch wel weer uit om iedereen weer te zien en elkaars verhalen aan te horen. Maar voordat het zover is eerst nog even genieten! Genieten van het Amerikaanse leven en alles wat daar bij hoort!

See you soon!
Jeroen.






  • 02 Juli 2013 - 05:31

    Helma:

    Jeroen geniet nog maar van je avontuur. Het stukje Amerika wat ik heb gezien is mooi dus de rest kan in mijn ogen alleen maar mooier zijn.
    Dus genieten nog even .

    Groetjes Helma

  • 02 Juli 2013 - 09:59

    Ine:

    Hello Jeroen.

    Daar ben ik weer wat een fijn idee dat je weer bijna thuis komt.
    Voor jou zal het wel weer wennen zijn.
    Jammer dat je ziek bent geweest,maar dat kan gebeuren.
    Geniet van je reis naar Mexico ,en koop niet al teveel .
    Maak er ook een fijne tijd van samen met Inge.
    Laat haar maar zoveel mogelijk zien ,maar daar ben je wel goed in om de gids te spelen.
    Ik hoop dat je nog een hele fijne tijd met je collega's hebt.
    De tijd gaat nu heel snel.
    Wij kunnen je helaas niet komen verwelkomen op Nederlandse bodem.
    We zijn dan met vakantie,maar als we terug zijn komen we aan.
    Je hebt nog steeds die verjaardags kus tegoed.

    Jeroen geniet er van en tot ziens.

    Groetjes Ine .

  • 02 Juli 2013 - 19:38

    Toos En Jan:

    fijn dat alles goed is gegaan, maar ook fijn dat je weer nar huis komt.
    Het zal wel wennen zijn in Maastricht, en weer naar school.
    Ik hoorde van mam dat je alweer bezig bent met een woonruimte.
    veel succes met de zoektocht en een hele fijne vakantie in Mexico.
    gaat Inge ook mee op vakantie?
    Pech dat je op het laats nog ziek bent geworden maar goed dat dat nu weer voorbij is.
    geniet nog maar goed van de laatst weken.
    groetjes toos

  • 02 Juli 2013 - 22:39

    Pap En Mam:

    Jeroen,
    Inge kan niet wachten om te komen, maar helaas heeft ze nog geen vakantie. Dus ze wil het niet hebben over vakantie, maar ziet wel uit naar vrijdag, na haar laatste tentamen. Zij, maar ook wij, vinden het fantastisch dat jij al van alles hebt georganiseerd. Werk ze nog en geniet van je tijd. Heel veel plezier in Mexico.
    Groetjes Pap en Mam

  • 02 Juli 2013 - 22:47

    Ger:

    Je schrijft dat het leven zwaar kan zijn, gelukkig schrijf je zelf "kan" zijn. Het lijkt net of je tussen de uitstapjes door nog eventjes werkt. Maar je hebt natuurlijk groot gelijk.
    Geniet van de laatste periode en daarna nog van de vakantie samen met Inge.

    Groetjes

    Ger

  • 03 Juli 2013 - 12:11

    Aat:

    Hallo Jeroen ,

    Fijn dat je weer Fit bent. anders had je al die leuke dingen niet mee kunnen maken.
    Zeker het aftellen is begonnen maar er staan toch nog leuke dingen te gebeuren .
    Wat zal Weert je tegen vallen daar is niet zo veel te beleven als daar bij jou,
    Geniet nog van de laatste weken

    Groetjes Aat

  • 03 Juli 2013 - 14:37

    Annemie:

    Hallo Jeroen

    Wat is het leven toch zwaar als student ha ha ha , geniet van alle, wat er nog op je verlanglijstje staat,
    en wij zien je na onze vakantie (samen met jo en ine weg)

    Groetjes Annemie

  • 08 Juli 2013 - 08:06

    Patricia:

    30...29...28...27...voor je er erg in hebt is het 3...2...1. Genieten dus de laatste weken en vooral een plezierige tijd gewenst samen met Inge.

    zomerse (jawel hoor, hier is het al een paar dagen mooi weer) groeten uit Weert,
    Patricia

  • 14 Juli 2013 - 09:37

    Ine:

    Hallo Jeroen .

    Hier weer een berichtje uit Weert.
    Het is hier nu ook zomer.
    Vandaag gaat Inge de grote reis alleen maken.
    Heel veel plezier samen daar zo ver weg.
    Ik hoop dat jullie nog veel gaan zien.
    Kom allebei gezond terug en we zien ons dan na onze vakantie.

    Groetjes Jo & Ine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 627
Totaal aantal bezoekers 29451

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: