Aan alles komt een einde, zelfs de goede dingen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Aan alles komt een einde, zelfs de goede dingen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Aan alles komt een einde, zelfs de goede dingen!

Door: Jeroen Silkens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

30 Juli 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.


Hallo allemaal,

Aan alles komt een einde, zelfs aan de goede dingen! Dit is alweer het laatste verslag wat ik over mijn praktijkstage in Amerika ga schrijven. Inmiddels ben ik alweer in het nog steeds wel vertrouwde Weert, alwaar ik al een dag de tijd heb gehad een beetje te acclimatiseren.

Voordat het zover was om naar huis te gaan had ik nog even tijd om gewoon te genieten van mijn vakantie en nog een beetje rond te slenteren door Washington DC. Alhoewel, slenteren!? Mijn zus was overgekomen om mij te vergezellen gedurende mijn laatste twee weken, dat betekende dus ook dat er dingen bezocht moesten worden.

Zo hebben wij een klein tripje naar New York gemaakt (kan ook niet anders ;)), alwaar wij in het Marriott Marquis hotel hebben geslapen en een kamer met prachtig Times- Square view hadden. Kortom erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar, haha.

Daarnaast zijn we ook twee keer langs de bezienswaardigheden van Washington zelf gelopen. Een keer overdag, een keer 's avonds. Kortom de pontjes zijn er af ;)

Overige vrije tijd werd opgevuld met shoppen. Echter veel konden wij niet meer kopen, aangezien de koffers ook steeds zwaarder en voller raakte. Dit was dan ook een kleine kopzorg. Want 5 koffers en twee handtassen bleken niet genoeg voor onze (lees; mijn) garderobe.
Naar een lange tijd gepast en gemeten te hebben lukte het ons toch alles in koffers te krijgen. Helaas! Eenmaal bij het vliegveld moesten de twee tassen handbagage ook op de weegschaal, waardoor een overschot van 10 kilo ontstond. Uiteindelijk toch NOG een koffer bij moeten boeken.

De reis voorliep erg voorspoedig. Ik kon dan wel niet fatsoenlijk zitten, toch vloog de tijd voorbij! Eenmaal op Schiphol aangekomen stonden daar mijn ouders alweer klaar om mij weer naar huis te nemen.

Vandaag was dan alweer mijn eerste dag in Nederland. Wel weer eventjes wennen hoor! Ik mis de grote winkels, de Amerikaanse mensen en de drukte van de Amerikaanse hoofdstad nu al!
Ik besef mij dat ik een ontzettend leuke tijd heb gehad en dat ik erg veel geluk heb gehad. Mijn Management stage kan nooit meer zo leuk worden als deze, aangezien de lat nu wel erg hoog ligt ;)

Groetjes,
Jeroen.



  • 30 Juli 2013 - 20:11

    Willemijn:

    Ik mis je nu al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 30 Juli 2013 - 20:49

    Ingrid:

    Ik ook!!! En je bent vergeten te vermelden dat je je geweldige collega's NU al mist en dat je ze met kerst weer op gaat zoeken!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1296
Totaal aantal bezoekers 29430

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: