Voorbereidingen - Reisverslag uit Weert, Nederland van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Weert, Nederland van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

29 Januari 2013 | Nederland, Weert

Hallo allemaal,

De tijd vliegt voorbij en over een paar dagen vertrek ik al naar het veel belovende land. Het land waar alles groot is en alles kan en waar FEE een welgekend woord is. Dat heb ik tijdens mijn voorbereiding ook gemerkt, het aantal ingevulde formulieren en de geldtransacties zijn niet meer op beide handen te tellen!

Gelukkig heb ik alle formulieren op tijd compleet gekregen en zo kon ik dinsdag 22 Januari eindelijk bellen voor een afspraak bij het consulaat in Amsterdam. Ik kon al binnen twee dagen terecht (donderdag 24 Januari om 10:15 uur moest ik om Museumplein 19 zijn).
Van iedereen die ervaring had met het amerikaanse consulaat hoorde ik dat het erg streng geregeld is, dat de mensen chagerijnig zijn en dat je je zaakjes goed op orde moet hebben. Ik echter vond de mensen erg vriendelijk en aardig en stond binnen een dik uur alweer buiten. MIJN VISUM WAS GOEDGEKEURD!

Nudat het laatste stukje van de puzzel ook in elkaar is gevallen en mijn kamer in Maastricht al ontruimd is, kan ik mijn vlucht gaan boeken. Naar alle waarschijnlijkheid stap ik op 6 Februari in het vliegtuig, het nieuwe avontuur tegemoet!

Groetjes,
Jeroen.


  • 29 Januari 2013 - 12:59

    Marion:

    Ik ga je zeker volgen! Heel veel succes en natuurlijk ook heel veel plezier en levenservaringen!
    Dikke kus Marion

  • 29 Januari 2013 - 13:30

    Kristel:

    Hoi Jeroen!

    Wat goed om te horen dat het bij jou allemaal gladjes verloopt. Ik ga proberen je reisverslagen bij te houden vanaf China, waarschijnlijk lijken onze ervaringen met die nieuwe contacten in niks op elkaar ;) Aangezien jij goed voorbereid aan de slag gaat zal je een supertijd tegemoet komen, dus wens ik je alle geluk en een goede reis toe!

    groetjes Kristel

  • 29 Januari 2013 - 13:46

    Toos:

    Hoi Jeroen ik weet niet of ik je nog zie voor je vertrekt maar ik
    zal je zeker volgen.
    Heel veel succes
    toos en jan

  • 29 Januari 2013 - 15:13

    Ine:

    Hallo Jeroen.

    Wat fijn dat alles is geregeld.
    Ik hoop je voor dat je vertrekt nog te zien.
    Wij wensen je een hele fijne tijd toe.
    Maar jou kennende zal dat zeker lukken.
    Jeroen laat je de definitieve datum nog weten.
    Groetjes Jo en Ine .

  • 29 Januari 2013 - 17:04

    Aat En Ton:

    Hallo Jeroen,
    We gaan je reisverslagen zeker volgen.
    Heel veel plezier en ga daar doen wat je hier zeker niet kan doen.
    Wat zal het rustig worden in huize Silkens.
    Heel veel suc6,
    Aat en Ton

  • 29 Januari 2013 - 17:41

    Fam. Iglesias:

    Ha Jeroen,

    Fijn dat alles geregeld is en je nu dus kunt boeken. Ook super dat je voor al je tentamens geslaagd bent.
    Je kunt nu met een gerust gevoel aan je nieuwe uitdaging beginnen.
    Wanneer moet je in Washington beginnen?
    See you.
    Fam. Iglesias

  • 29 Januari 2013 - 17:57

    Jeroen Silkens:

    Hallo allemaal,

    Bedankt voor de leuke reacties! Echt helemaal super dat jullie zo leuk meeleven.
    Ik moet naar planning 11 Februari beginnen in het hotel.
    Ik zal jullie nog iets laten weten wanneer ik definitief een vlucht heb geboekt.

    Groetjes,
    Jeroen.

  • 29 Januari 2013 - 20:11

    Herbert :

    Hey Jeroen,
    Het gaat daar super lukken, we blijven je volgen. En als je iets niet weet "just call big Uncle from Neeroeteren" HaHa

  • 03 Februari 2013 - 11:00

    Jeroen Silkens:

    Hoi Jeroen,

    We wensen je veel succes, dat weet je.
    We zullen contact houden.
    Groetjes Pap, Inge en Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 29507

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: