Weer een stapje dichterbij - Reisverslag uit Weert, Nederland van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Weer een stapje dichterbij - Reisverslag uit Weert, Nederland van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Weer een stapje dichterbij

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

02 Februari 2013 | Nederland, Weert


Hallo allemaal,

Beter laat dan nooit zeggen ze wel eens, onder dit motto heb ik vandaag dan ook eindelijk mijn ticket geboekt.Woensdag 6 Februari om 12:45 uur (mits geen vertraging) is het dan zover, dan stap ik op Schiphol op het vliegtuig. De negen uur durende reis zal trouwens met vliegmaatschappij KLM gedaan worden.

Echter voordat het zover is wacht mij nog een andere uitdaging, namelijk: mijn koffer inpakken! Even voor de duidelijkheid ik mag voor een halfjaar maar 23 kilo aan spullen meenemen. In het begin klonk dit vrij veel, maar iedere dag komen er meer en meer spullen bij die toch ook "echt" mee moeten. Quite of a challenge if you ask me!
Ik zal jullie laten weten of het mij gelukt is!

Tot schrijfs,
Jeroen.

  • 03 Februari 2013 - 11:38

    Fam. Iglesias:

    Ha Jeroen,

    Ga je alleen naar de Washington of vliegt je mede stagiaire met je mee. Je schrijft dat je een half jaar wegblijft wanneer kom je dan terug? 23 Kg is inderdaad niet zoveel voor een half jaar maar misschien heb je in Washington ook winkels you never know. Het is natuurlijk erg spannend voor je maar zie het maar als een uitdaging. Wij zullen zeker maandag afscheid van je komen nemen.
    Ga je met de trein of met de auto naar Schiphol?

    Groetjes
    Fam. Iglesias

  • 03 Februari 2013 - 11:55

    Jeroen Silkens:

    Heej,

    De andere stagiaire heeft op de valreep haar papieren nog gekregen en zal dus samen met mij mee gaan vliegen. Altijd fijn, dan hoef ik niet alleen! Ik zal 28 Juli weer het vliegtuig uit Washington pakken en zal dan door het tijdsverschil 29 Juli weer in ons koude kikkerlandje aankomen. Waarschijnlijk gaan we met de auto naar Schiphol, maar bij familie Silkens weet je het nooit, haha ;) Ik zie jullie maandag dan, leuk!

    Groetjes,
    Jeroen.

  • 03 Februari 2013 - 14:32

    Jo En Ine.:

    Hallo Jeroen .

    Eindelijk is het dan zover.
    We hopen dat het je zal lukken met je koffer.
    Maar Doortje zal het wel voor je oplossen .
    Zij zijn jaren met de motor weg geweest,
    dus daar kon ook niet zo veel mee.
    Ginds zullen ze ook wel leuke winkels hebben,
    een mooi excuus om iets nieuws te kopen toch.
    Gaan er ook mensen mee om je uit te zwaaien ?
    We hopen je er een hele fijne tijd zal hebben.
    En heel veel succes daar ook voor je collega studente.
    Fijn dat jullie samen kunnen reizen.
    We zien elkaar nog voor je weg gaat .

    Groetjes Jo en Ine .

  • 05 Februari 2013 - 21:37

    Ine :

    Hallo jeroen .

    Nog heel even en dan is het zover.
    Geniet er van en veel succes .
    Een hele goede reis .
    En laat iets horen hoe je reis is gegaan.

    Groetjes Jo en Ine .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 29425

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: