Sight seeing! - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Sight seeing! - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Sight seeing!

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

11 Februari 2013 | Verenigde Staten, Massachusetts Avenue Heights

WAUW! wat was dit een mooie dag! Het was niet alleen mooi weer, maar we hebben ook verschillende bezienswaardigheden bezocht, kortom helemaal geweldig!

De dag begon al goed. Toen wij namelijk bij ons appartementencomplex weg liepen om naar de metro te gaan kwamen wij erachter dat er een groot feest gaande was in de wijk. Een drukte, niet normaal.
Het chinese nieuwjaar werd ook hier in de chinise wijk van Washington D.C. uitbundig gevierd. Dus nee interns in China, Spanje, etc. chinees nieuwjaar wordt niet alleen bij jullie gevierd! ;)
Na héél veel foto's te hebben gemaakt van al het pracht en praal en zelfs met twee missen op de foto te zijn geweest besloten wij toch onze weg te vervolgen.

De weg naar het witte huis om precies te zijn! Hier moet je nou eenmaal zijn geweest. Zowel het witte huis, als het monument van Washington en de tweede wereldoorlog, als het monument van de vietnam oorlog, als Abraham Lincoln waren geweldig. We hebben nog niet alles gezien, dus we moeten nog een keer terug ;) Nou hebben we daar gelukkig ook de tijd voor!

Ik heb een album aangemaakt alwaar jullie nog meer foto's kunnen bekijken! Ook besef ik mij in een keer dat ik nog niet het adres heb doorgegeven waar ik momenteel op woon, bij deze.

450 Massachusetts Avenue
20001 NW Washington D.C.

Groetjes,
Jeroen.

  • 11 Februari 2013 - 14:00

    Ine :

    Hallo Jeroen .

    Hier weer een berichtje uit Weert.
    Volgens mij kun je de draai al goed vinden daar.
    Leuke foto 's heb je gemaakt .
    Ik kan nu een beetje zien hoe het bij jou in de omgeving is.
    Wanneer moet je beginnen ?
    Heb je de weg naar het hotel ook goed kunnen vinden ?
    Jeroen veel succes daar en tot schrijvens .

    Groetjes Jo & Ine .

  • 11 Februari 2013 - 19:07

    Fam. Iglesias:

    Ha Jeroen,
    Zondag is Sunny bij ons geweest. Zij was en wij waren erg blij.
    Wat leuk dat je weer nieuwjaar hebt kunnen vieren en dan nog wel een chinees nieuwjaar. Vandaag moet je aan de bak. Wij hopen dat je de goede metro pakt naar het hotel. Veel succes met je 1ste werkdag.

    Groetjes
    De Iglesiasjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 29447

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: