Eerste werkdag! - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Eerste werkdag! - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag!

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

11 Februari 2013 | Verenigde Staten, Massachusetts Avenue Heights

Daar zit ik dan, helemaal uitgeput mijn laatste adem in dit reisverslag te leggen. Ik ben doodop, maar men wat was dit leuk zeg!
Waar zal ik eens beginnen? Ohja bij het begin natuurlijk, dat is 06:00 uur, want toen ging mijn wekker.

Nadat ik helemaal klaar was vertrok ik samen met Marleen (een andere hotelschool studente die in een hotel dicht bij de mijne stage loopt) richting metrostation chinatown. Hier stapte we op de rode lijn om vervolgens bij de eerstvolgende halte, metrocentre, over te stappen op de oranje lijn. We konden zo overstappen van de eene metro naar de andere, dus deze aansluiting is geweldig! Vergeleken met het openbare vervoer in Nederlands is dit de hemel!

De eenerlaatste stop van deze lijn moest ik eruit, in Dunn Loring. Bij dit station komt de hotelshuttle om je naar het hotel te transporteren, waar deze shuttle ergems stopte wist ik niet en nadat ik het aan drie mensen gevraagd had die mij allemaal een heel vaag antwoord wisten te geven kwam hij eindelijk aanrijden.

Ik was doordat ik al om 07:00 uur op de metro gestapt was al om 08:00 uur daar en ik had pas afgesproken om 09:00 uur. Uiteindelijk besloot ik toch om maar gewoon naar binnen te gaan waar ik hartelijk onthaald werd.

De anderhalf uur die daar op volgde heb ik in de lobby gestaan, gewoon mensen begroeten, meer was het eigenlijk niet... Toen kreeg ik van de hoofd manager een kleine rondleiding, Iedere morgen hebben de managers een kort overleg/ vergadering. Ik moest hier ook naartoe om mijzelf even voor te stellen. It's official now! Alle managers hebben zelfs een yell gedaan met mijn naam, haha. G - E - W - E - L - D - I - G

De volgende uren waren eigenlijk een op en neer geren van kamer naar kamer. Volgens mij ben ik wel 10 kilo afgevallen vandaag ;) Ik mocht meelopen met een héél aardige mevrouw waarmee ik heel nauw zal gaan samenwerken straks.

Een leuk "klein" weetje: Alle vorige interns waren net zo lang of langer dan mij. Dit zorgde dus nog wel eens voor grappige opmerkingen, haha.
Ook de naam is niet helemaal duidelijk voor hen, ik heb al voorgesteld dat ze mij Joey noemen, maar dat willen ze niet. Steeds als mensen mij nu in de gang zien gaat het van: hey Jeroen/ Jeronimo/ Joron/ Jeroin/ en alle andere mogelijkheden, haha. Verder is de taal die er gesproken wordt spaans... eigenlijk is het dat.. het team wat ik straks ga aansturen spreekt geen engels. Dat wordt dus nog wel een uitdaging!

Groetjes,
Jeroen.

  • 12 Februari 2013 - 10:16

    Ine:

    Hoi Jeroen .
    Fijn dat je zo hartelijk bent ontvangen .
    En wat je naam betreft het beestje kan maar een naam hebben .
    Is toch fijn zoveel namen te hebben .

    Groetjes Jo en Ine

  • 12 Februari 2013 - 10:23

    Willemijn :

    Hahaha Jeronimo, ik ben al benieuwd hoe ze mij straks gaan noemen!!

  • 12 Februari 2013 - 11:52

    Jeroen Silkens:

    Hoi Jeroen,
    Het moe zijn zal wel wat minder worden als je het werk gewend bent.
    Trouwens Thijs, van de gang van de campus in Maastricht wenst je heel veel succes.
    Hij hielp ook mee in de Poort.
    Weet je al de dagen en de tijden dat je moet werken of is het variabel en hoor je
    dat per week
    In ieder geval heel veel succes van ons allemaal incl.Sunny.
    Groetjes Mam

  • 13 Februari 2013 - 17:16

    Annemie Steijvers:

    He Jeroen
    wat fijn om je verslag te lezen. Best spannend voor je en wat leuk dat je zo goed ontvangen werd de eerste dag.
    Geeft toch al meteen een goede indruk van het personeel
    heel veel werkplezier en natuurlijk veel ontspannende vrije dagen in de v.s.
    gr. annemie

  • 15 Februari 2013 - 10:38

    Har En Ger:

    Hoi Jeroen,
    Leuk jouw verslagen te lezen en al zoveel in 10 dagen tijd.
    Die moeheid kan ik me best voorstellen, eerst een lange reis, vervolgens wennen aan een hele andere omgeving dan Weert of Maastricht. En dan moet je ook nog aan de bak! Succes, ik weet zeker dat het je lukt.
    groetjes
    Ger

  • 16 Februari 2013 - 18:28

    Toos En Jan:

    Hoi hoi
    Ben je al een beeje gewend aan je nieuwe werk? en hoe gaat het met je spaans praten?
    het zal wel los lopen demk ik. Wat een amerikaanse namen geven ze je, tegen de tijd dat
    je naar huis gaat zullen ze wel Jeroen kunnen zeggen.
    Zet hem op daar in Amerika,
    gr. Toos

  • 16 Februari 2013 - 20:19

    Rosalie:

    Hallo Jeroen,

    Wat leuk om al je reisverslagen te lezen. Volgens mij heb je het daar prima naar je zin.
    Heel veel plezier daar en ik wacht weer op het volgende reisverslag.

    Groetjes rosalie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 29455

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: