Phoe Phoe! - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Phoe Phoe! - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Phoe Phoe!

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

17 Februari 2013 | Verenigde Staten, Massachusetts Avenue Heights

Ik heb al een paar dagen niets meer van mij laten horen en daarom vond ik het nu weer eens tijd om achter de computer plaats te nemen.

De laatste dagen zijn erg leuk, vermoeiend en lang geweest.
Ik heb in mijn vorige verslag mijn eerste werkdag proberen te beschrijven. Echter bij deze eene dag is het niet gebleven, ik mocht dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag weer terug komen.

Aangezien er nog geen vast tijdsschema is gemaakt kon niemand mij goed vertellen hoe laat ik nou moest beginnen en wanneer ik weer naar huis kon. Dit resulteerde in ultra vroege opstaan tijden en lange werkdagen. (*Gelukkig werden ze er niet minder leuk op!*)
Dinsdag moest ik nog om 07:00 uur beginnen, Woensdag werd dit al 06:00 uur, donderdag en vrijdag werd het (gelukkig) weer terug gezet naar 07:00 uur, omdat het anders niet haalbaar was m.b.t. de hotel shuttle.Als jullie nagaan dat ik een uur moet reizen kunnen jullie snappen dat de tijden dat ik op moest staan rond de 04:00/ 05:00 uur lagen..

Om ook even iets negatiefs te noemen: de hotel shuttle. Hier moet ik wel nog even aan wennen. De chauffeurs zijn super aardig, maar de shuttle komt nog vaak te laat of gewoon helemaal niet. Wanneer je het hotel belt wordt je wel goed verder geholpen, maar het resulteerd vaak in wat stress bij mij... ik wil nou eenmaal op tijd op het werk verschijnen (you know me! ;))

Ik ken al ontzettend veel mensen in het hotel en alle medewerkers beginnen mij ook al te herkennen. Oefening baart kunst zeggen ze wel eens, er zijn mensen die mijn naam al goed kunnen uitspreken, haha. De dames in de housekeeping hebben een grote lach op hun gezicht als ik langs loop en zijn erg vriendelijk. Aangezien zij spaans zijn is mijn naam bij hun "Jeronimo" of "J". Ik gooi wel eens een spaans woord in het gesprek en dit vinden ze dan ook erg leuk! Ook de supervisors en managers behandelen mij als hun eigen zoon!
De laatste dagen heb ik mee mogen lopen met Flora. Dit is een over vriendelijke mevrouw die mij al ontzettend veel heeft bijgebracht! ALLES BIJ ELKAAR ECHT EEN SUPER LEUK TEAM!

In de dagen dat ik nu al gewerkt heb in het hotel is ook mijn verantwoordelijkheid behoorlijk toegenomen. Momenteel heb ik eigen sleutels, een eigen telefoon en, jazeker, een eigen bureau!
Steeds meer taken worden al aan mij overgelaten en wanneer het aan het hotel ligt zal ik begin volgende week de supervisorpositie op mij gaan nemen! Het hotel heeft mij gevraagd om morgenavond naar het hotel te komen, alwaar ik 3 nachten in een kamer zal overnachten. Tijdens deze drie dagen zal ik getraind worden in het openen van de dienst, etc. Wanneer deze training erop zit zou ik klaar moeten zijn voor het grote werk; ik ben benieuwd ;)

Gisteravond (vrijdag) hebben we samen met de managementstagaires een hapje gegeten, het was erg gezellig! Vandaag zijn we naar Tyson Corner geweest, dit is een SUPER groot winkelcentrum! Eindhoven is er niets bij!

Amerika en de bewoners ervan zijn helemaal geweldig! Iets waar ik alleen maar niet aan kan wennen is het water. Ik weet niet of ik het al eerder heb vernoemd maar het ruikt en smaakt naar chloor, niet zo fris dus.

Waarschijnlijk moet ik komende werkdagen weer hard aan de bak! Ik zal proberen jullie het volgende weekend weer iets te laten weten ;)

Groetjes en tot schrijfs,
Jeroen.


  • 20 Februari 2013 - 20:16

    Simone Van Hövell:

    Jij kan er anders ook wat van! Leuk verslag Jeroen! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 29462

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: