Good or bad? - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Good or bad? - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Good or bad?

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

05 Maart 2013 | Verenigde Staten, Massachusetts Avenue Heights

Hallo allemaal,

Er heeft zich weer van alles voorgedaan deze week en daarom genoeg reden om weer een klein stukje te schrijven.

4 dagen geleden vond het hotel blijkbaar dat ik er klaar voor was. Ik werd los gelaten om de weide wereld in te gaan. Ik moest nu zelf mijn programma gaan maken en er zelf voor zorgen dat problemen opgelost werden. Natuurlijk erg spannend allemaal, maar eigenlijk ging dit beter dan verwacht!

Ook het hotel vond dat alles goed ging (geloof ik), want de volgende dag werd er doodleuk succes tegen mij gezegd. De "manager" was moe en ging naar huis, waarom niet? Ik wist toch wel hoe ik de sluitdienst moest draaien (toch?) Nou ja, zo gezegd zo gedaan, Die avond sloot ik in mijn eentje het hotel. Zo ook de avond daarna en daarna en zo ook vanavond. Jaa, dat lezen jullie goed, IK, zonder enige ervaring, sluit na een kleine drie weken al een hotel van dik 350 kamers, okee! LEUK! (EN WAT EEN ERVARING!)

Geheel verbaasd over mijn eigen capaciteiten en de verantwoordelijkheden die het hotel mij al wil geven gaat het mij eigenlijk vrij goed af (maken jullie je geen zorgen, ik klop het af!). Nog steeds werk ik van 11:00 uur tot 19:30 uur, dit zullen volgens mij ook mijn vaste uren blijven voor de rest van mijn stage periode. Een beetje jammer vindt ik het wel, aangezien je hele dag naar de malemoere is. Je kunt echt niets anders doen dan eten, werken en slapen. Maar het went ook wel.

Nudat ik een tijdje mee loop in het hotel begin ik ook een vast patroon te ontwikkelen en begin ik mensen ook echt te leren kennen. Nu komen de leuke, persoonlijke verhalen en de grapjes ;) Nog steeds is iedereen verschrikkelijk aardig tegen mij en is er nog een heleboel te leren. Maar ik voel me echt al helemaal opgenomen in de bedrijfsstructuur/ cultuur.

Morgen verwacht men een hele zware sneeuwstorm, eentje die ze in een lange tijd niet meer hebben gezien hier in de omgeving. Het hotel heeft mij al gewaarschuwd voorbereid naar het werk te komen, aangezien het zomaar kan zijn dat ik in het hotel moet blijven overnachten. Waarschijnlijk zal ik dan andermans diensten moeten opvangen. Woensdag en Donderdag was ik eigenlijk vrij, dus de exacte planning weet ik momenteel niet. Het ligt eraan of ik morgenavond naar huis ga de ja of de nee. Ik ben wel erg benieuwd, op het werk maakte iedereen zich erg zorgen, is dit Amerika eigen? Ik hoop het! haha.
Jullie gaan het horen in mijn volgende reisverslag!

Voor nu bedankt voor de leuke reacties die ik al heb mogen ontvangen op mijn status- updates. Het is leuk om te horen dat jullie mijn verslagen leuk vinden!

Een fijne avond! (morgen en/of middag)
Groetjes,

Jeroen.

  • 05 Maart 2013 - 07:24

    Ingrid:

    Pyjamaparty in the USA!

  • 05 Maart 2013 - 08:34

    Ger:

    Hoi Jeroen,
    ik dacht gisteren ( het is hier nu dinsdag 08.30 uur) nog, vandaag is het maandag, zal hij weer schrijven?
    Wat het weer betreft, is het bij jullie toch ander weer, vandaag beleven we in Limburg de eerste echte lentedag van 2013.
    Ik ben wel benieuwd of het inderdaad snertweer wordt daar in Amerika.
    Ik snap dat je het niet leuk vindt om alle dagen dezelfde werktijden te hebben, maar volgens mij zijn de diensten op zich wel afwisselend.
    Morgen ben je al een maand in Amerika en volgens mij raak je al goed gewend aan de levensstijl van de Amerikanen.
    Ik verheug me al weer op je volgende verslag
    Groetjes
    Ger

  • 05 Maart 2013 - 16:56

    Annemie Steijvers:

    Ha Jeroen
    fijn dat alles zo goed verloopt en dat je het naar je zin hebt, je verslag is leuk om te lezen en spannend hoe het verder allemaal verloopt ik kijk uit naar het volgend verslag fijne tijd verder gr. annemie

  • 05 Maart 2013 - 19:20

    Toos En Jan:

    Hoi Jeroen
    Fijn dat het zo goed met je gaat, en dat je zoveel plezier hebt in je werk.
    Ik hoop dat de sneeuwstorm een beetje meevalt.
    Je reisverhalen zijn heel leuk om te lezen, en we zien er iedere keer weer naar uit.
    zorg goed voor je zelf.
    gr. toos

  • 06 Maart 2013 - 11:40

    Ine:

    Hello Jeroen.

    Hier ben ik weer,we hebben je verslagen weer gelezen.
    Het gaat je daar goed af als ik dat zo lees.
    Maar we hadden ook niet anders van jou verwacht.
    Heb je al nieuwe schoenen gekocht?
    Blijf goed je best doen daar in de U S A.
    Hoe is het met het weer gegaan,ben je in het hotel moeten blijven ,
    of viel het wel mee?
    Hier is het mooi lente weer ,ik ga vanmiddag een fijne wandelling maken.
    Geniet van alle fijne momenten die je mee mag maken.

    Groetjes Jo en Ine .


  • 07 Maart 2013 - 17:00

    Jeroen Silkens:

    Vandaag ga ik nieuwe schoenen kopen, althans dat is de planning. Eerder heb ik er nog geen tijd voor gehad.

    Ik ben inderdaad in het hotel blijven slapen wegens de sneeuwstorm die opkomst was.
    Zoals ze verspeld hadden begon deze dinsdagavond met regen. Het grappigste is nog dat de morgen hemels blauwe luchten had en zelf het zonnetje liet zien.
    Maar goed, een nacht in het hotel vond ik zelf wel voldoende. Vandaag donderdag heb ik vrij, dus ik ben gisteravond naar huis gegaan. Dit kon zonder enige moeite, de metro reed optijd en er lag al bijna geen sneeuw meer! Achteraf is alles zo opgeblazen, al moet ik wel zeggen dat we ook geluk hebben gehad. Andere delen van Washington zijn wel wat harder getroffen en liggen momenteel onder een goed pak sneeuw..

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 29452

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: