Already a real American! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Already a real American! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Already a real American!

Door: Jeroen Silkens

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

16 April 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hello everyone!

Here I am again, that's a while ago, isn't it?
Owh, wacht, ik kan natuurlijk nederlands tegen jullie praten.. ik begin mij al een echte amerikaan te voelen, haha. Ik ben bang dat ik straks niet meer naar huis wil! De tijd vliegt voorbij en ik ben alweer bijna op de helft van mijn stage in Amerika. "Time flies if you're having fun" zeggen ze wel eens, nou "I totally agree!".

Zoals de meeste nu onderhand wel weten is vorige week mijn internship coach van de Hoge hotelschool langs gekomen. Hij kwam hiereen om in gesprek te gaan met het hotel over onder andere mijn vooruitgang en werk. Het hotel was ERG tevreden en heeft mij dan ook een ontzettend goede beoordeling gegeven. Mijn stage kan nu al niet meer stuk ;) haha.

Mijn coach bleef een week in Washington, aangezien hij meerdere hotels/ interns moest bezoeken, We hebben dan ook even van de gelegenheid gebruik gemaakt en we zijn met alle interns in Washington uit eten geweest. Het was harstikke leuk en zeker voor herhaling vatbaar!

In het hotel loopt alles op rolletjes, Het zijn geen drukke dagen, maar ook zeker geen dagen om even rustig te gaan zitten. Je blijft gewoon lekker aan de gang. Mijn manager wilt mij meer dingen gaan leren, aangezien het wel weer eens tijd wordt voor wat nieuwe uitdagingen ;). Ik ben gisteren ingeleid in het paycheck systeem (loonstrookjes voor de mensen die geen engels kunnen ;)) Verder zal ze mij nog kennis bij gaan leren over het maken van de roosters en het plaatsen van bestellingen, ik ben benieuwd!

De paychecks en de roosters zullen echter moeten wachten, want volgende week maandag stap ik op het vliegtuig naar Miami, alwaar ik 4 dagen op het strand zal bakkeleie (weet niet hoe je dat schrijft..), men wat zal ik mooi bruin terug komen ;)

Een paar dagen geleden ben ik naar de bioscoop geweest met Inge, gewoon om weer even de deur uit te zijn geweest. "Olympus has fallen"; goede film hoor! Verder is er niet heel veel gebeurd de laatste dagen, ik heb inmiddels 10 dagen achter elkaar moeten werken van 11:00 tot 19:30 uur, wat inhoud dat er niet veel vrije tijd overblijft voor andere dingen. Gelukkig vind ik het werk nog steeds ontzettend leuk.
De ladies die ik aan moet sturen komen nu ook wat losser, wat vaak voor ontzettend leuke momenten zorgt. Daarbij ben ik hard bezig met de spaanse taal, die hun wel goed beheersen en ik nog niet zo, haha ;) Het gaat echter wel steeds beter! (dankjewel voor de tips familie Iglesias!).

Groetjes,
Jeroen.




  • 17 April 2013 - 22:16

    Familie Iglesias:

    Hello American boy,

    Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Wat jij allemaal meemaakt en nog mee gaat maken. Je kunt merken aan je schrijven dat je al driekwart Amerikaan bent. Je denkt zelfs al in het Amerikaans. Jij wordt ingeleid in het paycheck systeem.
    In Nederland heeft inleiden een heel andere betekenis. Wij hopen dat je 4 leuke dagen hebt in Miami.
    Jeroen je komt hiervan zo wie zo mooi terug want dat ben je al.

    Have a nice time and enjoy yourself.

    Groetjes familie Iglesias

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 29459

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: