Status update - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Status update - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Status update

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

10 Februari 2013 | Verenigde Staten, Massachusetts Avenue Heights

Hallo allemaal!

Sorry, ik besef mij in een keer dat het alweer twee dagen geleden is dat ik nog iets van mij heb laten horen. Mensen, geen paniek, ik leef nog steeds! ;)

Ik ben bij vrijdag gebleven. Inge en ik zijn deze dag weer naar Pentagon city geweest. Er moest namelijk beddengoed geruild worden. Hetgeen wat ik de vorige dag had gekocht paste namelijk niet ;( Gelukkig was het geen probleem en kreeg ik zonder enige moeite een andere mee.
Verder ben ik ook voor een amerikaans nummer op pad geweest, iedereen die het leuk vindt, mijn nummer is 202- 431- 7760 (Al helemaal uit mijn hoofd ;)) Vrijdagavond zijn ook Lynn en Marleen in Washington D.C. aangekomen, dus ons team is met twee vrouwen versterkt.

Gisteren zijn we met z'n allen naar colombian heights geweest. Wij allen waren namelijk van mening dat er echt iets aan de muren van het appartement moest gebeuren. We hadden ons laten vertellen dat de "Target" wel verf zou hebben..
Helaas bleek dit niet te kloppen, ik heb echter wel een hele sport- outfit kunnen samenstellen, die 's avonds ook meteen is uitgeprobeerd in de fitness bij het appartementencomplex. En nee, ik heb nog geen spierpijn ;)

Wij moesten naar Rhode Island, daar lag een "Home depot". Aangezien wij inmiddels pro zijn met de metro was dit natuurlijk geen probleem.
Althans dat dachten wij, haha. Toen we ingestapt waren bleek dat we de verkeerde metro hadden genomen... De volgende halte (Takata) eruit en de goede terug genomen. iets later dan gepland kwamen we aan bij het "Home depot" alwaar wij een pot witte verf hebben gekocht.

Jullie begrijpen natuurlijk dat er eenmaal thuis geverfd moest worden, die taak werd dan ook op Lynn en mij afgeschoven. JA mam en pap ik heb alles afgeplakt en bedekt voordat we zijn begonnen en JA mam en pap ik heb ervoor gezorgd dat mijn kleding niet vies kon worden.
Het resultaat mag er wel zijn, ik heb zojuist de plakband, etc. weggehaald en ik moet zeggen dat wanneer ik de hotelschool niet haal ik altijd nog schilder kan worden.

Ik ben inmiddels vier dagen in Amerika en ik begin mijn draai langzaam te vinden. Morgen heb ik mijn eerste werkdag, ik weet alleen nog niet hoe laat deze begint, haha. Ik heb wel al gehoord dat het voornamelijk papierwerk zal zijn wat doorgenomen moet gaan worden.
Ik zal jullie morgen laten weten hoe het gegaan is.

Groetjes,
Jeroen.

  • 10 Februari 2013 - 17:51

    Toos En Jan:

    Fijn dat het je zo goed gaat, ik wens je morgen veel sukses met je eerste stagedag.
    Ja met dat schilder worden zal het wel niet zo'n vaart lopen.
    gr. toos

  • 11 Februari 2013 - 01:55

    Jeroen Silkens:

    Hoi Jeroen, we zijn apetrots op je.
    We wisten wel dat er nog verborgen talenten in je schuil gingen.
    We hopen voor jou dat het morgen voorspoedig verloopt.
    Groetjes Pap. mam en sunny, die vandaag bij Ria en Nandy op bezoek is geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 580
Totaal aantal bezoekers 29431

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: