Week 2 - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Massachusetts Avenue Heights, Verenigde Staten van Jeroen Silkens - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

22 Februari 2013 | Verenigde Staten, Massachusetts Avenue Heights

Goede morgen! Goede middag! Goede avond!

Zoals beloofd schrijf ik bij deze weer een nieuw reisverslag.
Er is deze week weer heel veel gebeurd, eigenlijk te veel om te onthouden en hier op te schrijven. Ik zal mijn best gaan doen!

Zondagavond ben ik vertrokken naar het hotel, alwaar ik drie nachten moest slapen. De manager wilde namelijk dat ik de openingsprocedures leerde kennen. Omdat deze shift om 06:00 uur begon, moest ik weer vroeg uit de veren. Doordat ik nu echter niet met het openbaar vervoer hoefde te gaan kon ik wel iets langer blijven liggen dan normaal, pfew!

Doordat de andere interns deze week pas hun eerste werkdag hadden. Had het hotel gewacht met het geven van een aantal trainings. Nudat de hele groep compleet was konden deze eindelijk ingepland worden. Dit betekende dat ik Dinsdag en Woensdag de openingsprocedures draaide en vervolgens meteen verder ging naar de training.
Donderdag hoefde ik alleen naar de training, dus niet te "werken".

De training van Dinsdag vondt plaats in een Westfield Marriott hotel, dit hotel was werkelijk waar prachtig! Om je ogen uit te kijken! Nog niet te spreken over de auto die ons bracht en de lunch die wij mochten nuttigen. Ik zie die buffettafel en de kroonluchters nog steeds terug komen in mijn dromen ;)
Het eten op die dag was het helemaal, maar ook de sfeer in de groep en de trainer waren harstikke leuk! Een combinatie van dit alles maakte het plaatje compleet.

Woensdag en Donderdag was de training in mijn hotel, het Fairview Park Marriott hotel. Ook deze keer was de sfeer geweldig! Jammer maar helaas was dit de laatste keer dat Kevin ons zou trainen.

Het waren rustigere dagen in vergelijking met vorige week, maar toch ben je blij als je even kunt gaan zitten aan het einde van de dag.
Aangezien ik vrijdag een dagje vrij zou hebben besloot ik donderdag met de andere stagaires op stap te gaan in Arlington.
Even ter informatie: de leeftijd waarop je in bars en clubs naar binnen mag is hier in Amerika 21 jaar. Aangezien ik 19 ben (wat er dus onder ligt) moet ik al naar speciale bars, waar mensen ONDER de 21 ook welkom zijn. Helaas voor mij was dit zo'n avond waar niets mee zat.. Nergens werd ik toegelaten.. na de halve stad gehad te hebben besloot ik toch maar naar huis te gaan. Eenmaal thuis (in Washington D.C.) vonden we een bar waar 18 (19) jarige wel toegestaan zijn. Deze staat dus de volgende keer op de agenda ;)

Zoals ik al zei heb ik vandaag, vrijdag, een dagje vrij. Ik ben de morgen alweer goed begonnen door even te gaan sporten in de fitnessruimte in ons appartementen complex, al dat gesnoep moet er toch op een of andere manier vanaf ;) Zo dadelijk ga ik een bankaccount aanvragen die er in alle hectiek nog steeds niet is. En voor vanavond heb ik kaartjes om naar een NBA basketbal wedstrijd te gaan, ik ben benieuwd!

Ik heb het (nog steeds) erg naar mijn zin hier in Amerika! De mensen zijn geweldig! Ook op het werk gaat het steeds beter. Ik heb al verschillende complimentjes gekregen van mijn supervisors en collega's. Mensen bij het Westfield Marriott hotel waren zelfs onder de indruk van mij terwijl ik daar helemaal niets heb gedaan! Het geeft mij echt een SUPER goed gevoel om deze dingen steeds te horen!

Hasta luego!

  • 23 Februari 2013 - 09:27

    Fam. Iglesias:

    Ha Jeroen,

    Wat fijn dat je het daar zo goed naar je zin hebt. Je ziet op de foto's dat je geniet. Hier in Nederland is het nog lekker koud. Vincent heeft komende week zijn toets-week dus hij moet er weer hard tegen aan.
    Inge voelt zich ook super want zij heeft super punten gehaald voor haar tentamens.
    Nandy is bijna hersteld van zijn longontsteking.

    Soytambien muy orgulla. Espero que todo sique igual de bueno.
    Hasta luego.

    Fam. Iglesias

  • 23 Februari 2013 - 10:19

    Ine:

    Hallo Jeroen .

    Ik heb je verslagen weer gelezen.
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Ook je foto's spreken voor zich.
    Snoep niet te veel dat kost je alleen maar geld .
    Ik ben benieuwd wat voor een bar het is waar jij wel binnen mag .
    Maar dat je zullen we ook wel te lezen krijgen .
    Heel veel plezier daar met de meiden.
    Jeroen tot de volgende keer.

    Groetjes Jo en Ine

  • 24 Februari 2013 - 00:53

    Jeroen:

    Heej!

    Ik heb het inderdaad erg naar mijn zin!
    Ine, ik kan nog geen antwoord geven op jouw vraag, aangezien ik dat zelf ook nog niet weet, haha!
    Gisteravond hebben we het opnieuw geprobeerd, dit keer mochten we wel binnen bij een bar die meer weg bleek te hebben van een stripclub, haha. Ik ben dan ook niet naar binnen gegaan.
    Misschien dat de volgende poging wat meer in de buurt zit van wat wij gewend zijn ;) hahaha

    Vincent jij heel erg veel succes met je toetsen aankomende week, ik zal aan je denken!
    Fijn om te horen dat Nandy alweer een beetje beter aan het worden is!

    Dankjewel voor jullie leuke reacties!

  • 24 Februari 2013 - 12:32

    Aat En Ton:

    Hallo Jeroen,
    We lezen met regelmaat jou verslag en dan merken we hoe fijn dat je het daar hebt.
    Wat een ervaringen allemaal,
    Hier in Stramproy is het op dit moment erg wit (20 cm) Ik ben het kots moe hier die sneeuw.
    We gaan maar kaarten . iets anders als al die hotels bezichtigen daar bij jou.
    We hopen dat je er van geniet daar, maar op de foto s zien we van wel.
    Gr. en tot een volgend bericht Aat en Ton Anky en Mark en als ik dit vertel ook van Erik en Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Welkom op mijn pagina! Hier zal ik reisverslagen, statusupdates en niet te vergeten leuke foto's posten van mijn reizen. Ik zal mijn uiterste best doen om jullie allemaal op de hoogte te houden ;)

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 29431

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 28 Augustus 2015

Dubai

06 Februari 2013 - 28 Juli 2013

United States of Amerika

Landen bezocht: